Veriu.info
  • Ballina
  • Lajme
  • HULUMTIME
  • Sport
  • Ekonomi
  • ShowBiz
  • Lifestyle
  • Ndryshe
  • Opinione
  • Tech
  • Kuriozitete
  • Impresum
Nuk u gjet asgjë!
Të gjitha rezultatet
Veriu
  • Ballina
  • Lajme
  • HULUMTIME
  • Sport
  • Ekonomi
  • ShowBiz
  • Lifestyle
  • Ndryshe
  • Opinione
  • Tech
  • Kuriozitete
  • Impresum
Nuk u gjet asgjë!
Të gjitha rezultatet
Nuk u gjet asgjë!
Të gjitha rezultatet
Veriu

Pesë mënyra se si alkooli mund ta shkatërrojë jetën intime të një mashkulli

10/11/2023 - 12:25
në Lifestyle
A A
Pesë mënyra se si alkooli mund ta shkatërrojë jetën intime të një mashkulli
Shpërndaje në FacebookShpërndaje në Whatsapp

Konsumimi i tepruar i alkoolit mund ta prishë jetën tuaj seksuale në më shumë se një mënyrë – tregojnë studimet.

Sasia e tepërt i alkoolit ul kënaqësinë dhe dëshirën seksuale te meshkujt, si dhe rrit rrezikun e mosfunksionimit erektil, zbuluan studiuesit indianë.

Megjithëse alkooli shihet shpesh si afrodiziak, përdorimi afatgjatë dhe i rëndë mund të çojë në mosfunksionim seksual – shkruan The U.S. Sun.

“Alkooli është i lidhur me seksualitetin. Ai mund të kontribuojë në fillimin e aktivitetit seksual duke shtypur frenimet dhe duke lehtësuar ankthin. Megjithatë, krahas mosfunksionim erektil, alkooli dëmton ndjeshëm pothuajse të gjitha fushat e funksionit seksual “, është shprehur Dr. Bhupendra Yadav nga spitali ‘5 Air Force’ në Jorhat.

E keni tepruar me alkoolin? Ja si ta rregulloni sistemin tretës
Hulumtimet e mëparshme kanë treguar se pirja e tepërt e alkoolit mund ta rritë rrezikun e mosfunksionit erektil te meshkujt. Studimi i fundit, i botuar në Elsevier Medical Journal Armed Forces India, shqyrtoi se si alkooli ndikon në fusha të tjera të seksit.

Studiuesit anketuan 78 pacientë meshkuj të moshës 20 deri në 50 vjeçare në një klinikë të varësisë ndaj alkoolit për të parë se si pija ndikonte në funksionin seksual.

Pijet që duhen shmangur nëse vuani nga shtypja e lartë e gjakut
Studimi tregon se alkooli i tepërt mund të ndikojë në:
Kënaqësinë seksuale
Dëshirën seksuale
Eksitimin seksual
Orgazmën
Disfunksionin erektil

Përse zgjohemi me dhimbje koke dhe si mund ta heqim qafe këtë problem shëndetësor
Rreth 77 për qind e meshkujve kishin probleme seksuale dhe problemet me kënaqësinë preknin 71 për qind. Rreth 61 për qind kishin dëshirë të ulët seksuale, 59 për qind kishin eksitim të ulët, 48 për qind kishin probleme me orgazmën dhe 44 për qind kishin disfunksion erektil.

Studiuesit zbuluan se ashpërsia e problemeve të tyre ishte drejtpërdrejt proporcionale me shkallën e varësisë nga alkooli. Pothuajse të gjithë burrat me varësi të rëndë nga alkooli vuanin nga të pesë problemet.

“I gjithë spektri i funksionimit seksual u zbulua se ishte prekur ndjeshëm. Këto gjetje kundërshtojnë studimet e mëparshme që përmendën mosfunksionimin erektil dhe ejakulimin e parakohshëm si më të zakonshmet”, ka sqaruar Dr. Yadav.

JU REKOMANDOJMË

“Nuk munda të flija”: Njerëzit raportojnë simptoma të pazakonta pas eklipsit

“Nuk munda të flija”: Njerëzit raportojnë simptoma të pazakonta pas eklipsit
14/08/2026 - 21:56

Pas eklipsit diellor më 12 gusht, mediat sociale u mbushën me foto të qiellit, si dhe me disa postime të pazakonta. Disa përdorues pohuan se në ditët përreth...

Më shumëDetails

Ngjyrat e flokëve që i përshtaten stinës së dimrit

Ngjyrat e flokëve që i përshtaten stinës së dimrit
14/08/2026 - 11:28

Në dimër është edhe më e madhe dëshira për të patur flokë të shëndetshëm, voluminozë dhe me ngjyra që bien në sy. Cilat janë më të pëlqyerat e...

Më shumëDetails

Pas eklipsit, vijnë ankesat e pazakonta: ” S’munda të flija gjithë natën”

Pas eklipsit, vijnë ankesat e pazakonta: ” S’munda të flija gjithë natën”
13/08/2026 - 20:25

Pas eklipsit diellor të së mërkurës, mediat sociale u mbushën me foto të qiellit, si dhe postime disi më të pazakonta. Disa përdorues pretendojnë se në ditët përreth...

Më shumëDetails

Cili qumësht është më i shëndetshmi? Ekspertët krahasojnë versionin e plotë, gjysmë të skremuar dhe të skremuar

Cili qumësht është më i shëndetshmi? Ekspertët krahasojnë versionin e plotë, gjysmë të skremuar dhe të skremuar
12/08/2026 - 11:25

Debati se cili lloj qumështi është më i shëndetshëm – ai me yndyrë të plotë, gjysmë i skremuar apo i skremuar – vazhdon prej vitesh. Një studim i...

Më shumëDetails

Pesë ushqime që ndihmojnë në forcimin e kockave dhe mbrojtjen nga osteoporoza

Pesë ushqime që ndihmojnë në forcimin e kockave dhe mbrojtjen nga osteoporoza
07/08/2026 - 09:59

Një dietë e ekuilibruar luan një rol të rëndësishëm në ruajtjen e shëndetit të kockave. Përveç kalciumit, organizmi ka nevojë edhe për vitaminën D, proteinat, magnezin, fosforin, zinkun...

Më shumëDetails

Tensioni normal i gjakut, sipas moshës që keni

Tensioni normal i gjakut, sipas moshës që keni
06/08/2026 - 09:55

Presioni i lartë i gjakut, ose hipertensioni, është një nga problemet shëndetësore më të zakonshme me të cilat shumë njerëz përballen. Ndërsa shumica e njerëzve që vuajnë nga...

Më shumëDetails

Më të lexuarat në 24 orët e fundit

  • Nesër, ora e parë e mësimit në shkollat e Prishtinës i kushtohet dhunës ndaj grave

    Salihu: 3,101 mësimdhënës, me vendim të Qeverisë, këtë vit do të mbesin jashtë listës së pagave

    111 Shpërndaje
    Shpërndaje 44 Tweet 28
  • Këta janë 6 kandidatët që kaluan verifikimin për Sekretar të Përgjithshëm të Kuvendit

    95 Shpërndaje
    Shpërndaje 38 Tweet 24
  • Po hapnin kanalizimin, punëtorët gjejnë 9 milionë euro ar të fshehura në mur

    94 Shpërndaje
    Shpërndaje 38 Tweet 24
  • “Armë të gjata, revole”, Policia jep detaje se çka iu gjet Hazirajt gjatë arrestimit

    88 Shpërndaje
    Shpërndaje 35 Tweet 22
  • Bllokada politike, PDK merr një vendim!

    85 Shpërndaje
    Shpërndaje 34 Tweet 21

Të gjitha të drejtat janë të rezervuara.

Privacy Policy

© 2023 Veriu.info

Nuk u gjet asgjë!
Të gjitha rezultatet
  • Ballina
  • Lajme
  • HULUMTIME
  • Sport
  • Ekonomi
  • ShowBiz
  • Lifestyle
  • Ndryshe
  • Opinione
  • Tech
  • Kuriozitete
  • Impresum

© Veriu.info

Veriu.info përdor cookies. Duke vijuar me hapjen e kësaj faqe, ju bini dakord me kushtet për përdorimin e cookies. Më shumë