Veriu.info
  • Ballina
  • Lajme
  • HULUMTIME
  • Sport
  • Ekonomi
  • ShowBiz
  • Lifestyle
  • Ndryshe
  • Opinione
  • Tech
  • Kuriozitete
  • Impresum
Nuk u gjet asgjë!
Të gjitha rezultatet
Veriu
  • Ballina
  • Lajme
  • HULUMTIME
  • Sport
  • Ekonomi
  • ShowBiz
  • Lifestyle
  • Ndryshe
  • Opinione
  • Tech
  • Kuriozitete
  • Impresum
Nuk u gjet asgjë!
Të gjitha rezultatet
Nuk u gjet asgjë!
Të gjitha rezultatet
Veriu

Studim: Seksi i rregullt parandalon plakjen!

05/07/2022 - 10:45
në Lifestyle
A A
Studim: Seksi i rregullt parandalon plakjen!

Loving couple kissing on panoramic window background overlooking nigth city. Romantic place for romantic evening concept

Shpërndaje në FacebookShpërndaje në Whatsapp

E keni dëgjuar?

Seksi nuk është vetëm çështje argëtimi dhe kënaqësie. Shkenca thotë se ka shumë përfitime të pabesueshme shëndetësore nga ky aktivitet fizik.

Falë hulumtimeve të reja, lajmet e mira nuk ndalen këtu. Të kesh marrëdhënie seksuale të paktën një herë në javë mund të ndihmojë gjithashtu që të jetosh më gjatë, thonë shkencëtarët.

Në studim në Universitetin e Kalifornisë në San Francisko gjurmoi jetën seksuale të 129 nënave për një javë rresht. Pjesëmarrësit ofruan një raport ditor për kënaqësinë e tyre të përgjithshme të marrëdhënieve, si edhe raste të konfliktit, mbështetjes dhe intimitetit me partnerët e tyre.

Kur studiuesit krahasuan raportet e grave me mostrat e tyre të gjakut, ata gjetën një model interesant. Nënat që kishin raporte seksuale me partnerët e tyre të paktën një herë gjatë kësaj jave kishin telomeres dukshëm më të gjatë ose pjesë të një qelize përgjegjëse për plakjen sesa ata që nuk kishin.

Çfarë qelizash telomeresh kanë të bëjnë me jetëgjatësinë?

Me kalimin e kohës, telomeret që gjenden në qelizat tuaja shkatërrohen si pasojë e plakjes, dietës së dobët dhe alkoolit, thanë hulumtuesit. Por këto rezultate tregojnë se seksi i rregullt mund të riparojë dhe zgjasë ato, duke i mbajtur qelizat tuaja të shëndetshme dhe të reja.

Një studim i tillë i vogël kërkon kërkime të mëtejshme, natyrisht. Por, duke marrë parasysh se çfarë ndodh me trupin tuaj kur të ndaloni të keni kohë seksuale, ky hulumtim mund të jetë diçka me vlerë për ju. Plus, studimet e mëparshme kanë sugjeruar gjithashtu që çiftet duhet të bëjnë seks të paktën një herë në javë për të pasur një jetë të gjatë dhe të shëndetshme/Classlifestyle.com.

JU REKOMANDOJMË

Pesë ushqime që ndihmojnë në forcimin e kockave dhe mbrojtjen nga osteoporoza

Pesë ushqime që ndihmojnë në forcimin e kockave dhe mbrojtjen nga osteoporoza
07/08/2026 - 09:59

Një dietë e ekuilibruar luan një rol të rëndësishëm në ruajtjen e shëndetit të kockave. Përveç kalciumit, organizmi ka nevojë edhe për vitaminën D, proteinat, magnezin, fosforin, zinkun...

Më shumëDetails

Tensioni normal i gjakut, sipas moshës që keni

Tensioni normal i gjakut, sipas moshës që keni
06/08/2026 - 09:55

Presioni i lartë i gjakut, ose hipertensioni, është një nga problemet shëndetësore më të zakonshme me të cilat shumë njerëz përballen. Ndërsa shumica e njerëzve që vuajnë nga...

Më shumëDetails

Ju ndihmojë të freskoheni gjatë verës, ja frutat që duhet të konsumoni në këto ditë të nxehta

Ju ndihmojë të freskoheni gjatë verës, ja frutat që duhet të konsumoni në këto ditë të nxehta
01/08/2026 - 14:56

Gjatë muajve të verës dhe temperaturave të larta, trupi ka nevojë për hidratim shtesë, dhe përveç marrjes së ujit, edhe disa ushqime të caktuara mund të luajnë një...

Më shumëDetails

Katër shenja që tregojnë se nuk jeni të shëndetshëm

Katër shenja që tregojnë se nuk jeni të shëndetshëm
01/08/2026 - 12:55

Disa simptoma të cilat shfaqen herë pas here tek ju, mund të lajmërojnë për shumë gjëra. Madje ato shpesh dinë të tregojnë edhe nëse ju nuk jeni të...

Më shumëDetails

Shkencëtarët: Konsumimi shumë i ulët i sheqerit deri në moshën dyvjeçare mund të ulë rrezikun e demencës më vonë gjatë jetës jetës

Shkencëtarët: Konsumimi shumë i ulët i sheqerit deri në moshën dyvjeçare mund të ulë rrezikun e demencës më vonë gjatë jetës jetës
30/07/2026 - 10:39

Shkencëtarët kanë sugjeruar se konsumimi i një sasie shumë të vogël sheqeri deri në moshën dyvjeçare mund të ndihmojë në mbrojtjen e trurit edhe dekada më vonë. Studimi...

Më shumëDetails

Bimët mund të jetojnë me dekada, por shumë i hedhin pas pak vitesh: Ky truk i thjeshtë i shpëton

Bimët mund të jetojnë me dekada, por shumë i hedhin pas pak vitesh: Ky truk i thjeshtë i shpëton
26/07/2026 - 14:25

Problemi shpesh nuk është as te uji, as te drita – arsyeja e vërtetë fshihet nën dhe dhe mund të vërehet nga disa shenja shumë të qarta Mendoni...

Më shumëDetails

Më të lexuarat në 24 orët e fundit

  • Nga kanosja me skorpion e te djegia e hotelit: Sulmet që iu bën, por që Halil Thaçi nuk i përdori për viktimizimë

    Nga kanosja me skorpion e te djegia e hotelit: Sulmet që iu bën, por që Halil Thaçi nuk i përdori për viktimizimë

    158 Shpërndaje
    Shpërndaje 63 Tweet 40
  • A do të fillojë mësimi në Kosovë me 1 shtator? Jep përgjigje ministria e Arsimit

    94 Shpërndaje
    Shpërndaje 38 Tweet 24
  • Shkuan në Bajgorë, kur u kthyen shtëpinë e gjetën të thyer – hajnat marrin ari e para në vlerë 10 mijë euro

    87 Shpërndaje
    Shpërndaje 35 Tweet 22
  • “Nga sot deri të mërkurën”, Kuvendi i Kosovës ka një njoftim të rëndësishëm

    84 Shpërndaje
    Shpërndaje 34 Tweet 21
  • Të shtëna me armë në qendër të Mitrovicës, e konfirmon Policia

    97 Shpërndaje
    Shpërndaje 39 Tweet 24

Të gjitha të drejtat janë të rezervuara.

Privacy Policy

© 2023 Veriu.info

Nuk u gjet asgjë!
Të gjitha rezultatet
  • Ballina
  • Lajme
  • HULUMTIME
  • Sport
  • Ekonomi
  • ShowBiz
  • Lifestyle
  • Ndryshe
  • Opinione
  • Tech
  • Kuriozitete
  • Impresum

© Veriu.info

Veriu.info përdor cookies. Duke vijuar me hapjen e kësaj faqe, ju bini dakord me kushtet për përdorimin e cookies. Më shumë